torsdag den 3. marts 2011

Savner dig....

8 kommentarer:

  1. Tænker på dig... Ved hvor pokkers ondt det gør! Knus til dig på en svær dag...

    SvarSlet
  2. Tak, søde søde Lisbeth. Jeg kan simpelthen ikke beskrive med ord hvor meget din hilsen igår varmede...ja, også denne her idag :-)

    Kram

    SvarSlet
  3. Kram til dig og din familie..

    SvarSlet
  4. jeg ved ikke hvad jeg skal skrive endet end jeg sender varme tanker din vej mange hilsner Heidi

    SvarSlet
  5. Selvom jeg ikke aner hvad der er sket, kan jeg ikke lade være med at efterlade en meget varm og velment hilsen til dig. Håber solen må skinne på dig.
    Kh.

    SvarSlet
  6. Tak for Jeres varme tanker....

    Tænk, at jeg allerede har måttet undvære min mor i 2 år. Hun er heldigvis lyslevende i erindring.

    Min lillesøster, far og jeg var selvfølgelig lige en tur forbi mors grav igår.

    Da jeg endnu engang hulkende bekendte, at jeg savner mor noget så frygteligt, sagde min søde far:

    'Ja, det gør vi - og det bli'r vi forhåbentlig ved med!!!.

    Ja far, det er vi så heldige, at vi bli'r ved med :-)

    SvarSlet
  7. Kære Trine,

    Hvor må det bare være hårdt at miste sin mor! Puha.

    Jeg sender dig også nogle varme tanker og et stort knus.

    Kh Siri

    SvarSlet
  8. (synk)- jeg kan slet ikke forestille mig den tomhed og savn du må føle ved ,at ha måttet ta afsked med din mor i sådan en tidlig alder. De varmeste tanker sender jeg dig.

    Elin

    SvarSlet