torsdag den 8. september 2011

Sort/rød/hvid kjole til salg.

Oprindeligt var denne kjole syet til min søster, men det skarn får ikke brugt den! Skam hende! Så er der forhåbentlig en anden, der kan få glæde af den. Kjolen er ca. str. 40. Du må ikke være for smal over skuldrene, da den er lidt bred - til gengæld gør det ikke noget, hvis du er lidt smaltaljet.... Det skal tilføjes, at selve ærmet skal gå lidt ud over skulderen (som det måske kan ses på billedet af mig). Syet til en pige på omtrent 170 cm.

Dette var lidt en test-kjole og den sælges derfor relativt billigt til kr. 375 + porto. Det røde stof er 100% bomuld og det prikkede en bomuld/polyester blanding.

Gi' lyd!



10 kommentarer:

  1. Hårh! Hvorfor giver du sådan et tilbud lige der hvor jeg er kommet til at kjoleindkøbe så jeg nu er i en situation hvor jeg skal spise pasta resten af måneden!
    Den ser ellers ud til at kunne passe mig riiityyyy godt :-D.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det en fin kjole - Lidt tyroleragtig. Bare mine ben var lidt længere og taljen lidt smallere. Din søster er da et skarn;-)

    SvarSlet
  3. Hejsa nu har jeg jo tidligere købt en fin kjole hos dig, til min datter, så nu skal moderen i huset da næsten også eje en af dine flotte kreationer. Bredde skuldre og smal talje det er jo lige mig, jeg vil MEGET gerne købe den fine kjole :-)

    SvarSlet
  4. Hold fast hvor er den flot..

    SvarSlet
  5. Hvor ville jeg ønske at jeg havde krop (og mod) til at bære sådan en fantastisk kjole :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke til Krea Karrusellen :)
    Den er meget flot :) (og billig!)

    SvarSlet
  7. åhh den er smuk - bare man var høj og smaltaljet.. desværre er jeg bare en lille rund smølf...

    SvarSlet
  8. krea -kjolen er din. Sender du mig en mail? Beklager, I andre interesserede.

    SvarSlet
  9. øv der var jeg ikke hurtig nok, ellers havde jeg hygget den

    SvarSlet