lørdag den 18. februar 2012

Salg af snitmønstre

Jeg har været ved at rydde op i mine snitmønstre. Jeg er elendig til at organisere og rydde op. Virkelig elendig...en lidt uheldig evne at besidde, når man samtidig er en hamstrer! Langt de fleste af følgende snitmønstre har aldrig været i brug - de er sågar stadig i folie. (Flere af dem sælges, fordi jeg har opdaget, at jeg faktisk har 2 af samme...det her læser du ikke, mand - vel?)

Først et læs Onion mønstre. Jeg er meget begejstret for snitmønstre fra denne producent. Der er udførlige beskrivelser og mange af mønstrene er begynder-venlige. Jeg bruger ofte Onions mønstre som basis, som jeg så tegner om og/eller videre på.

Alle mønstre koster 25 DKK pr stk. 5 for 100 DKK. Priserne er + porto.

Send mig en mail, hvis du er interesseret i ét eller flere mønstre.

Onion voksenmønstre:
Onion 1030 (Slå-om vest)

Onion 3014 (Slå-om nederdel)

Onion 3015 (Mini slå-om nederdel)

Onion 4020 (Bukser med bælte og læg)

Onion 4004 (Løs buks) Dette mønster er pakket ud

Onion 3021 (Slå-om nederdel med vidde)

Børnemønstre fra Onion:

Onion 20024 (Anorak og mulepose 92-128)


Butterick voksen mønstre:

Butterick 5134 (str. ca. 34-40 - amerikansk 6-12)


Vintage mønstre:

Børnemønstre:

Simplicity 5602 (vintage str. 8)

28 kommentarer:

  1. Hej der...

    Kunne godt bruge mønstrene
    - dem fra "fancy pants"
    - 20022
    butterick 3782 .

    Evt send mig en mail med oplysninger - så skal jeg overføre pengene

    min mail er Rikke_olgaard@hotmail.com

    Vh Rikke

    SvarSlet
  2. Dem får du, Rikke - jeg sender dig en mail om et øjeblik

    kh

    SvarSlet
  3. Hei! Jeg vil gjerne kjøpe ( hvis du vil sende til Norge):
    Butterick 5131 + 5145
    Simplicity 7597 + 8591

    SvarSlet
  4. Hej
    Jeg vil meget gerne købe
    onion 3017
    onion 3020
    onion 20016
    onion 3015
    onion 2012
    min mail er tudskaervej4@mail.dk
    kh Anette

    SvarSlet
  5. Hej igen
    ups! Skrev forkert
    jeg vil gerne købe onion 2013 og IKKE onion 3015
    undskyld fejlen!
    vh Anette

    SvarSlet
  6. Jeg har sendt dig en mail, Anette

    - Hege, sender du mig en mail?

    mvh

    SvarSlet
  7. Jamen så vil jeg gerne hjælpe dig af med Butterick 5130 (str. ca. 36-42 - amerikansk str. 8-14) :)

    Du kan fange mig på heidi.clara@mail.dk :)

    SvarSlet
  8. Hej trine
    jeg vil meget gerne købe den der lille dragt/kørepose. Har selv haft den men der var desværre en langfinger på syskolen
    Kh Line

    SvarSlet
  9. hapser også den nederste med de sorte kjoler 7644

    SvarSlet
  10. barne anorakken nr 20024, er så vidt jeg kan se ikke væk den kunne jeg rigtig godt tænke mig, og jeg handler gerne over paypal :)

    SvarSlet
  11. Jeg er interesseret i det der vintage børn str. 7 år.nr. 5541

    SvarSlet
  12. Super duper.

    Line, Camilla og Gaia - sender I mig hver en mail?

    kh
    Trine

    SvarSlet
  13. er butterick Butterick 5130 væk?

    SvarSlet
  14. Jeg har lige tilføjet 2 ekstra damemønstre.

    SvarSlet
  15. Hejsa

    Jeg vil gerne købe de to newlook

    :-)

    SvarSlet
  16. Dem får du, Lotz. Sender du mig en mail?

    SvarSlet
  17. onion 1016 - anorak...
    den er vist ikke væk endnu?
    hvis du sender mail med kontooplysninger så overfører jeg i morgen ... tak
    mail:
    mortiltre@post.cybercity.dk

    SvarSlet
  18. Gaia, er du fortsat interesseret?

    Mvh
    Trine

    SvarSlet
  19. Du har vel ikke et Mccalls 5701 til overs? Vil gerne sy det, men det er udgået i min lokale stof 2000.

    venlig hilsen
    Grith

    SvarSlet
  20. Super fin blog du har her. Jeg melder mig lige som fast læser. Jeg vil gerne købe mønsteret på buksedragten nr 6012. Send dine oplysninger til min mail marlarmade@gmail.com. Hilsen Maria

    SvarSlet
  21. Butterick 3846.. er ikke solgt endnu, vel?

    Min mail er meretevinther17@gmail.com

    SvarSlet
  22. Gaia, Marlamade og Merete - er I fortsat interesserede, ellers vil jeg nemlig sætte mønstrene til salg igen.

    mvh
    TRine

    SvarSlet
  23. Bruger også altid Onions mønstre, de er bare super gode, men har desværre allerede dem du har sat til salg.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  24. hello.

    is the pattern onion 2014 still for sale?

    how much does shipping cost to germany?

    thanks, annelie.

    SvarSlet