onsdag den 13. august 2014

Cocoon-ika (og en vinder)

Ikke så meget nyt fra denne front.

Cocoon-ikaen har jeg vist efterhånden tvangsfodret Jer med. Jeg bli'r bare nødt til at dele min begejstring for den nye mørkegrå bomuldsjersey med hvide nister, som Stof og Stil tilbyder i deres efterårs/vinterkollektion. Den er satme lækker. Fås i butikkerne nu.

Og så lige et tillykke til Trine/Stjernepels, der den heldige vinder i Eucerin konkurrencen. Smider du mig en mail, Trine?

Same old self drafted Cocoonic (great name, huh?) pattern - nothing new about this simple make. What's new is this gorgeous cotton charcoal white speckled cotton jersey fabric that'll soon be available in Stof & Stils online shop. 

 

12 kommentarer:

  1. Iiih, det kan du tro!! Og sikke en lækker kjole - jeg er vild med stoffet, som heldigvis også pynter hjemme hos mig. Endnu ikke opklippet... Men det ender nok som kjole. Dem kan man ikke få for mange af ;-) jeg sender dig lige en mail!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også just bestilt mere af stoffet :-)

      Slet
  2. gorgeous! it's a great shape.. and i'm in love with the fabric you chose (but, i always am, you choose the best fabrics, really)

    SvarSlet
  3. Ej den er fed.

    Sådan en ønsker jeg mig også.

    Mon jeg kan finde ud af at sy halsudskæringen, den driller mig altid :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, de halsudskæringer kan godt være lumske. Her er det blot foldet til vrang - men nogle gange er en kant nødvendig.

      Slet
  4. Rigtig fin kjole - Gad vide, om den også vil være pæn i en str. Grande :-)?

    Må lige google mønstret.

    SvarSlet